Beszélgetés a Szörnyeteg vagy példakép? – Korabeli utazók a nácik Németországáról című könyvről
Hitler politikai PR stratégiája "sikeresen hitette el magáról, hogy ő egy „második Bismarck”, így a németséghez hagyományosan – és kölcsönösen – pozitívan viszonyuló brit szemlélők a nemzetiszocialista sikerpropaganda számos elemét készpénznek vették és követendő példaként kezelték. Ezt a hatást erősítette Fóris Ákos szerint az, hogy az alapvető szimpátia miatt sok külföldi a saját értékrendjének vagy politikai elgondolásainak elemeit látta bele a Harmadik Birodalom rendszerébe úgy, hogy azoknak valójában nyoma sem volt a rezsim működésében vagy ideológiájában".
A Julia Boyd szerkesztette Szörnyeteg vagy példakép? – Korabeli utazók a nácik Németországáról című könyvről beszélgettek január 29-én, amelyen Fóris Ákos is részt vett.
Az eseményről szóló beszámoló itt olvasható.